-
Zgłoszenia/Zlecenia serwisowe przyjmujemy telefonicznie, faxem pod nr 52 3533909 lub pocztą e-mail na adres: biuro@makroserwis.pl
-
Zamówione planowe zlecenia realizowane są w czasie od 8 do 16 godzin roboczych w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30
-
Nagłe awarie sprzętu pracującego w ruchu ciągłym usuwamy od 4 do 8 godzin roboczych od pisemnego zgłoszenia na warunkach cenowych uzgodnionych indywidualnie z Zamawiającym
-
Zakres usług obejmuje następujące typy urządzeń monochromatycznych i kolorowych: kserokopiarki cyfrowe, drukarki, skanery, faxy, urządzenia MFP, niszczarki dokumentów, komputery PC oraz niektóre peryferia
-
Gotowość do wykonania usług jest weryfikowana na bieżąco w trakcie składania zamówienia oraz potwierdzana telefonicznie Zamawiającemu nie później niż w ciągi 8 godzin roboczych (na życzenie potwierdzenie jest wysyłane na adres e-mail Zamawiającego)
-
W oparciu o własny magazyn zapewniamy pełen asortyment typowych materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów do urządzeń cyfrowych. Asortyment nie będący w bieżącej dostępności dostarczamy w terminie od 7 do 30 dni. W przypadku braku możliwości pozyskania od producenta sprzętu potrzebnych części i materiałów do wykonania usługi MAKROSERWIS jest uprawniony do zwrotu Zamawiającemu sprzętu w stanie dalszej niesprawności
-
Wszelkie naprawy serwisowe realizowane są w miejscu instalacji urządzeń. W przypadku konieczności wykonania naprawy warsztatowej w MAKROSERWIS sprzęt jest odbierany od Zamawiającego i dowożony na miejsce transportem własnym Zleceniobiorcy
-
Wsparcie serwisowe jest świadczone dla szerokiej gamy urządzeń następujących producentów: RICOH, Nashuatec, Rex Rotary, Gestetner, Infotec, Lanier, Sharp, Canon, Toshiba, Minolta, Panasonic, Olivetti, Konica-Minolta, Develop, OKI, HP, Lexmark, Epson, Samsung, Utax lub ich wybranych modeli po uzgodnieniu z Zamawiającym
-
Zgłoszenie sprzętu do MAKROSERWIS w celu działań serwisowych/diagnostycznych przez Zamawiającego jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i z akceptacją postanowień niniejszych Warunków Realizacji Zgłoszeń. Zamawiający przekazując urządzenie lub zamawiając usługę wyraża zgodę na warunki realizacji zlecenia oraz oświadcza, że zgadza się na Warunki Realizacji Zgłoszeń.
-
Podstawą do określenia kosztu prac jest Cennik Usług i Materiałów stosowany w MAKROSERWIS. Kwoty są podawane w PLN
-
Usługi serwisowe i wyceny są prowadzone pod kątem usterki zgłoszonej przez Zamawiającego. W przypadku zdiagnozowania innych usterek Zamawiający jest informowany o dalszym koniecznym do wykonania zakresie prac.
-
MAKROSERWIS prowadzi diagnostykę, przeglądy i naprawy zgłaszanego sprzętu w oparciu o dane producentów tych urządzeń co do czasowych okresów działań serwisowych. Zamawiający jest zobowiązany do zgłaszania sprzętu do prac serwisowych wg zaleceń zawartych w Karcie Gwarancyjnej lub Zleceniu Serwisowym z ostatniej wizyty technika serwisu
-
Brak zgody Zamawiającego na zalecony przez MAKROSERWIS zakres prac serwisowych jest równoznaczny z przyjęciem przez Zamawiającego pełnej i wyłącznej odpowiedzialności za konsekwencje techniczne mogące prowadzić do dalszych usterek urządzenia
-
Nieodebranie przez Zamawiającego sprzętu przekazanego do MAKROSERWIS w celu diagnostyki/naprawy/przeglądu pomimo powiadomienia będzie skutkować przewłaszczeniem w/w urządzenia na rzecz firmy MAKROSERWIS z tytułu kosztów magazynowania po 60 dniach. W przypadku braku kontaktu telefonicznego lub pisemnego z Zamawiającym (upadłość, likwidacja, inne zdarzenia losowe) urządzenie będące w serwisie może zostać przejęte przez MAKROSERWIS lub przekazane do likwidacji bez możliwości dochodzenia odszkodowania i/lub rekompensaty przez Zamawiającego po upływie 120 dni.
-
Podstawą do przyjęcia i wydania urządzenia jest pisemny dokument przyjęcia. Urządzenie jest wydawane tylko Zamawiającemu.
-
MAKROSERWIS udziela gwarancji na wykonane usługi konserwacji w wymiarze do 60 dni, od dnia odbioru prac lecz nie dłużej niż połowa okresu przeglądowego dla danego modelu urządzenia, gwarancja na pozostałe usługi niematerialne do 6 miesięcy, gwarancja na części i materiały eksploatacyjne wg danych producenta.